Pokračování Twilight ságy

Změna a překvapení (Twilight) 1.díl

13.01.2013 17:51

Ahoj všichni mě asi znáte jsem Kathara (Katara) poprvé jsem se objevila v New Vampires.....A tento díl je z mého pohledu.

 

Proč musím sedět nad tou matikou zakřičela jsem na Jaspera!!!Ten ke mě rychle přiběhl a vše mi vysvětlil stejně se mi to nechtělo dělat,když jsem se zeptala Alice jak to dělala po proměně s učením ona mi odpověděla že se neučila ale že nechodila ani do školy.Ta první odpověď byla o 100% lepší než ta druhá  řekla jsem si v duchu,Ouuu Edward znova jsem si pomyslela on to může říct Alici co jsem si myslela.Oujé znova jsem si po 30 minutách pomyslela když jsem dokončila matematiku.Moje něco jako sestra Rosalinda se dlouhou dobu neukazovala stejně jako: Emmett a Rosalie.No pak jsem si vzpoměla že jeli do Afriky.Ale pořád jsem nepochopila důvod proč já Jasper a Alice také nikam nejedem,no pak už bylo asi 21:00 když jsem si vzpoměla že už je tma.Ale bylo mi to nanic stejně jsem nechodila spát.Jen Renesmee.Když už bylo asi 7:00 tak jsme  vyrazili do školy.Já měla na střední poslední rok a potom jsme už také mohli někam jet,dle mého výběru :) z toho jsem byla šťastná a na to jsem se celý rok těšila ;). Zrovna to byl den testů takže test: Fyzika,biologie Ájina apod. když jsem dostala všechny testy ze všech látek které jsme psali řekla jsem si Ufff měla jsem ze všeho za 1 a to byla hlavní věc abych si vybrala takže oficiální bylo že jsem si mohla vybrat kam na vysokou.No já jsem se balila na jednu cestu chtěla jsem mít rychle zbaleno a tak jsem si řekla že k tomu stačí má rychlost,ale Edward šel zrovna kolem a viděla že jsem rychlejší než předtím já jsem se v tu chvílí samozřejmě nic neutšící balila. Zabaleno! Řekla jsem když jsem dobalila.Furt asi tak 10 minut jsem se ptala kam jedem Alice mi nic nechtěla říct.Alice se ke mě chovala jako k malé holce ale já jsem nebyla byla jsem stejně stará jako ona,najednou jsem vykřikla: 19!!!Jasper se rychle otočil a já jsem se jen ušklíbla.Dorazili jsme na místo nepoznávám to tu. řekla jsem si v duchu.Z kufru jsme tahali kufry naše nebo spíše díky naším schopnostem jsme to měli za chvilku.

 

 

 

 

 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode