Pokračování Twilight ságy

Změna,překvapení (twilight) 2.díl

24.01.2013 20:41

Ta rychlost byla spíše z Edwardova pohledu.No dorazlili jsme na místo řekla jsem si Jupíííí no když bylo vybaleno tak jsme šli na lov.Když jsme se vrátlili nějak mě celé tělo bolelo a bylo to jako nějaká schopnost ketrá by to chtěla.Po delší době to přestalo,já jsem chtěla něco říct Alici a tak jsem si to řekla v duchu,Alice rychle přiběhla a říkala mi že slyšela můj hlas,ale jen v duchu.Já jsem tomu nemohla také uvěřit,Alice to zavolala Carlislovi který řekl že musíme okamžitě příjet "kdyby to byly Volturiovy" Zkoušela jsem to,višchni něco slyšeli.Carlisle na to přišel? Zeptala jsem se v duchu.Ano mám to,řekl Carlisle.Je to dar který má jen vyvolený upír,může komukoliv něco říci pouhou myšlenkou,říkal Carlisle.Mě to nějak nevadilo ale všem bylo dovné že tak dlouho? od proměny?Ani já jsem to nechápala ale byla jsem ráda že mám novou schopnost.Určitě příjdou Volturiové,zaslechla jsem Emmettův hlas jak toto říkal,ano byl to emmet i s Rosalie a Rosalindou.Edward jen přikývl.Musíš se rozhodnout kde chceš být! řekl naléhavě carlisle,já jsem nevěděla potřebovala jsem čas,ale Volturiům je čas jedno,řekl divně Edward! Já jsem utekla k sobě a přemýšlela.Alice viděla jak si pro mě jdou :-( Uf jen Arův nápad určitě,ano byl to jen nápad Aro a jeho Garda nepříjdou "myslím" já jsem řekla že nechám čas plynout a třeba na to aro zapomene xD.

 

 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode